Bylinné přípravky, které pomohou vašim vlasům

Ztrácíš vlasy? Proč nevyužít předností a výhod rostlin k nápravě?

Některé obecné zásady

Ať už je příčina vašeho vypadávání vlasů jakákoli, existují dobré, jednoduché reflexy, které je třeba přijmout. Zde je několik:

  • Pokud je to možné, vyhněte se svazování vlasů gumičkami nebo sponkami. Tyto doplňky tahají za kořínky vlasů, což urychluje jejich vypadávání.
  • Čas od času použijte masáž hlavy, protože stimuluje mikrocirkulaci vlasové pokožky. Například po opláchnutí vlasů může být prospěšná jemná masáž pokožky hlavy.
  • Po umytí šamponem nešetřete opláchnutím vlasů. Důkladné opláchnutí pomáhá odstranit zbytky produktu z vlasů.
  • Pro úpravu mokrých vlasů použijte hřeben se širokými zuby, abyste při rozčesávání vlasů nepoškodili kořínky.

Uvědomte si, že každý nadměrný stres může být příčinou vypadávání vlasů. Je proto nezbytné jej dobře spravovat. Pravidelné cvičení jógy nebo meditace může být prospěšné pro zmírnění stresu a tím i omezení vypadávání vlasů, které může následovat.

Zaměřte se na rostliny spojené s vašimi vlasy

Rostliny tvoří fascinující vesmír a některé z nich jsou přírodními řešeními, která pomáhají snižovat vypadávání vlasů. Následující rostliny zaujímají zvláštní místo v arzenálu vypadávání vlasů.

Venušiny vlasy  : Pomáhá předcházet vypadávání vlasů a udržovat vlasy zdravé.

Kopřiva  : Jedna z nejuznávanějších rostlin, která pomáhá posilovat vlasy.

Přeslička rolní  : Tato rostlina se doporučuje zejména pro posílení vlasů.  

Na talíři

Vitamíny, minerály a stopové prvky poskytované potravou také hrají klíčovou roli ve zdraví vašich vlasů, stejně jako v celkovém zdraví. Naopak vypadávání vlasů může naznačovat špatné stravovací návyky.

Pro zdravé vlasy je nezbytné přijmout pestrou a vyváženou stravu. Dejte tedy čestné místo zelenině a ovoci. Kromě toho si saláty posypte naklíčenými semínky, extrémně bohatými na vitamín B, a ozdobte je sušeným ovocem a olejnatými semeny, jako jsou vlašské a lískové ořechy.

Pravidelná konzumace masa z jater a jiných orgánů je vysoce doporučována, nejen kvůli jejich bohatému obsahu železa, ale také proto, abyste si mohli udělat zásoby vitamínu B12, vitamínu B6 a mnoha dalších cenných živin pro vaše vlasy.

Jáhly jsou bezlepkové zrno, které je skvělé pro zdraví vašich vlasů. Jí se jako rýže, jako příloha k masu a zelenině. 

Věděl jsi ? 
U žen může být nedostatek železa poměrně častou příčinou vypadávání vlasů, zejména kvůli ztrátě spojené s menstruací. Chcete-li se zásobit železem, jezte potraviny, které jsou ho plné, jako je červené maso, černý pudink, játra a jehněčí maso. Dobrým zdrojem železa jsou také ryby, mořské plody a vejce. Pro ty, které maso odrazuje, je vhodné obrátit se na zeleninu, jako je špenát, kozí koza, endivie, lilek, sójové boby, bílé fazole, čočka a cizrna. Vezměte prosím na vědomí, že trvá 4 až 6 týdnů, než je patrné zpomalení vypadávání vlasů.

Malý tip

Aby vaše vlasy rychleji získaly vitalitu, kúra vitamínů a minerálů ve formě doplňků stravy dokáže malé zázraky. Pivovarské kvasnice také pomáhají obnovit lesk vlasů. 


zpět na všechny články

Certifikované
produkty

Náš závazek
k biodiverzitě

40 let francouzského
know-how

vyrobeno
ve francii

© 2024 Liftea a.s. | Počernická 272/96, 108 03 Praha 10